środa, 6 lutego 2019

Sierra Burges jest przegrywem (2018)

Netflix zasypuje nas produkcjami dla młodzieży. Recenzowałam już ,,The Kissing Booth" oraz ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam", dzisiaj przyszła pora na ,,Sierra Burges jest przegrywem".


Tytułowa bohaterka - Sierra, to uczennica liceum, która chcę w nim zdobyć wiedzę, nie w głowie jej chodzenie na imprezy. Nastolatka przez swój wygląd jest wyszydzana przez rówieśników, dlatego jej krąg przyjaciół ogranicza się do Dana, który równocześnie jest gejem. Pewnego dnia Veronica, do której numer starał się zdobyć przystojny sportowiec, postanowiłam sobie zażartować i podała mu kontakt do Sierry. Nastolatkowie zaczynają ze sobą flirtować przez wiadomości, ale Jamey cały czas myśli, że rozmawia z Veronicą, a Sierra robi wszystko by jej tożsamość nie została ujawniona.


Trzeba przyznać, iż produkcja jest niezwykle ładnie nagrana. Poszczególne ujęcia skradły moje serce. Szczególna uwaga została zwrócona na żółte elementy scenografii.

Głównym wnioskiem jaki wyciągnęłam z ,,Sierra..." jest akceptowaniem siebie, mimo wszystko i pomimo wszystkim. Jakby przekazane nam zostaje, że cały świat może być przeciwko, ale gdy coś sprawia, że czujemy się dobrze, należy robić to dalej.

Co do obsady: w tytułowej roli widzimy Shannon Purser, którą mogliśmy zobaczyć w m.in. ,,Riverdale". Jameyego zagrał, zyskujący popularność, Noah Centineo - dobrze znany i lubiany z ,,Do wszystkich chłopców, których kochałam". Jako Veronice widzimy niezwykle utalentowaną Kristine Froseth. Czy młoda obsada skazuje film na niepowodzenie? Zdecydowanie nie! Mogę stwierdzić, że są lepsi od niektórych swoich, dużo starszych kolegów.


Każdy bohater zdobył miejsce na pokazanie swojego charakteru, i tak: Sierra nie jest nerdem siedzącym w domu, Veronica za otoczką zmanierowanego królowej skrywała głębokie cierpienie, a Noah nie jest mięśniakiem zwracającym uwagę na wygląd.

Produkcja niezwykła, ale nie można stwierdzić, że nie jest ciekawa.

Polecam i pozdrawiam!
Znajdziesz mnie na: https://www.facebook.com/seatingmovie/
Film obejrzysz na: https://cda-hd.cc/33348/sierra-burges-jest-przegrywem-sierra-burgess-is-a-loser-2018-online/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz